alkatrész keresés / árajánlat kérés


Kérjük, adja meg adatait és a lehető leghamarabb felvesszük önnel a kapcsolatot. Fontos, hogy jól olvasható alvázszámot töltsön fel a rendszerbe.

Rendelni szeretnék de nem találom

Kitöltheti a bal oldalon található adatlapot és segítünk megtalálni a megfelelő alkatrészt.

Mit jelent a REMAN alkatrész?

A REMAN azt jelenti, hogy Ön a rossz alkatrész helyett, egy már felújított, jó alkatrészt tud rendelni. Ez legtöbbször, cégünk által felújított darabot jelenti, -F vagy -FA kód megjelöléssel. Sok esetben a gyári felújított darabok is REMAN kód alatt rendelhetők. Ezeknél a termékeknél minden esetben ( bár van néhány kivétel ! ) cseredarabot le kell adni cégünknek.

REMAN termékek, felújított termékek. ezen termékek rendelésekor a cseredarab / betétdíj is számlázásra kerül.

( amennyiben felújítható állapotba, visszaküldi cégünknek, úgy visszautaljuk a betétdíj összegét. A betétdíj ára termékenként eltérő. )

Csomagot küldene nekünk, hogy tegye?

A GLS futár házhoz megy a csomagért.

Háztól házig szolgáltatásunk mostantól Önnek is elérhető válik. Csak meg kell rendelnie és a többit feladatot átvesszük Öntől.

Ezt megteheti, amennyiben kitölti a fűmenüben található Kapcsolat / GLS oldalon található megrendelő ívet.


Hogy tudom nyomon követni a csomagom?

Az online csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető: csak adja meg a tőlünk kapott csomagszámot vagy referenciaszámot.

A csomagtörténet azonnal megjelenik. Az alábbi linken megtalálja az erre vonatkozó információkat.

https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/


Garanciális problémám lenne, mit tegyek?

Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot.

info@intent.hu

vagy

0099-555-514