alkatrész keresés / árajánlat kérés
Kérjük, adja meg adatait és a lehető leghamarabb felvesszük önnel a kapcsolatot. Fontos, hogy jól olvasható alvázszámot töltsön fel a rendszerbe.
Rendelni szeretnék de nem találom
Kitöltheti a bal oldalon található adatlapot és segítünk megtalálni a megfelelő alkatrészt.
Mit jelent a REMAN alkatrész?
A REMAN azt jelenti, hogy Ön a rossz alkatrész helyett, egy már
felújított, jó alkatrészt tud rendelni. Ez legtöbbször, cégünk által
felújított darabot jelenti, -F vagy -FA kód megjelöléssel. Sok esetben a gyári felújított darabok is REMAN kód alatt rendelhetők. Ezeknél a termékeknél minden esetben ( bár van néhány kivétel ! ) cseredarabot le kell adni cégünknek.
REMAN termékek, felújított termékek. ezen termékek rendelésekor a cseredarab / betétdíj is számlázásra kerül.
( amennyiben felújítható állapotba, visszaküldi cégünknek, úgy visszautaljuk a betétdíj összegét. A betétdíj ára termékenként eltérő. )
Csomagot küldene nekünk, hogy tegye?
A GLS futár házhoz megy a csomagért.
Háztól házig szolgáltatásunk mostantól Önnek is elérhető válik. Csak meg kell rendelnie és a többit feladatot átvesszük Öntől.
Ezt megteheti, amennyiben kitölti a fűmenüben található Kapcsolat / GLS oldalon található megrendelő ívet.
Hogy tudom nyomon követni a csomagom?
Az online csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető: csak adja meg a tőlünk kapott csomagszámot vagy referenciaszámot.
A csomagtörténet azonnal megjelenik. Az alábbi linken megtalálja az erre vonatkozó információkat.
https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/